Söndag!

Jag gillar den här söndagen! Vi hade tvättstuga vid tolv så efter vi hade slängt i en maskin tvätt och fått i oss lite lunch så gick jag en promenad till Moraberg och handlade presenter till min kära pojkvän som fyller år om en vecka. Mitt lilla första april-skämt. Det var verkligen hur skönt som helst ute. När man handlar åt andra finns det ju en oskriven regel att man måste handla till sig själv också, så jag handlade en sommar-jacka. Precis vad jag inte behövde.. Men precis vad jag ändå köpte! Jag säger sommarjacka, eftersom den var verkligen tunnare än tunnast. Och jag behöver egentligen en jacka att ha nu istället för min dunjacka, för jag har min dunjacka och jag har en jättetunn jacka. Inget mitt emellan. Men jag tycks aldrig hitta någon sådan. Och den här var fin.. grön. Jag har alltid velat ha en grön jacka.
 
Efter en sväng hemma åkte vi till Jespers föräldrar och blev bjudna på oxfilé-middag. Det satt fint det!! Nu är det nedräkning till Partaj hemma i Jespers soffa med Marre, Rasmus och Jessica. Imorgon jobbar jag kväll! Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback