Påsktulipaner

Långfredaaag. Planerna var att vakna upp till denna underbara soliga dag, gå ner på stan och lämna tillbaka böckerna på biblioteket samt uträtta lite ärenden, träna efter det, vidare till mamma och pappa för påskmiddag och eventuellt vidare till Anton för lite trevligheter. Nu blev det ju inte som det var tänkt riktigt, eftersom jag hade förträngt att det är långfredag, en söndag alltså, och biblioteket är stängt. Lika så är stan, tog jag föegivet då. Och min hjärna och min nos är full med snor, så träna känns tveksamt. Middag blir det hur som helst senare, och ytterligare trevligheter får vi se hur det blir med.. dumma snornäsa. Jag har införskaffat oss fina påsktulipaner iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback