FREDAG OCH SOMMARLOV

Kan ju börja med att skriva att jag precis idag gick på SOMMARLOV!! Fyfan vad skönt. Men igår var nog den sämsta dagen hittills på hela året. Solen sken hela dagen, jag var bjuden på födelsedagskalas, min pojkvän och våra vänner satt ute i Järna och solade, på kvällen var det filmkväll. Fick jag vara med på något? Nej, för jag skulle plugga. Jag hade äcklig tentapanik och kunde inte ens förmå mig att gå ut på en liten promenad för jag var så stressad. Satt och skrev på datorn heeeela dagen och 23 slutade jag plugga för att sova. Klockan nio imorse var det tenta, och sedan var det över för terminen!! Nu har jag äntligen tid att göra allt jag ville göra när jag pluggade igår. Det är sjukt hur mycket man vill göra när man pluggar, typ ALLT utom att plugga. Städa, rensa här, rensa där, osv osv. Diska. Sen när tentan är över känns det inte alls lika kul längre.
 
Idag efter tentan hade vi några i klassen picknick och efter det åkte jag hem och iväg med jesper mfl och grillade i Viksberg. MYS!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback