Lördag

Idag är det lördag, och jag har drömt tusen drömmar inatt som vanligt.. Sen vaknade jag och såg att någon bokat en resa i sommar och kände mig depp, jag vill också åka utomlands. Jag var utomlands för ett år och åtta månader sedan.. Jag vill åka i sommar.. men det känns inte som att det kommer ske. Imorgon ska min mamma, pappa med flera åka till Kanarieöarna. Jag ska vara hemma och tentaplugga. Yey..

 

Idag ska jag också plugga, och vid 16tiden till Sthlm med Alex och Felicia för middag och bio. Trevligt trevligt. Imorgon blir det plugg igen.. får vi hoppas.. jag har en förmåga att låsa mig ibland och sitta och stirra på mina böcker/anteckingar en hel dag utan att få något gjort. Men det är liksom dags nu eftersom monstertentan närmar sig snabbt ..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback