Värre än bakfylla

Idag är jag helt sänkt, förmodligen beroende på förkylning och en del träningvärk. Det är fan värre dagen efter man tränat badminton än dagen efter man druckit, haha! Förkylning är heller inge kul, det känns som mitt ansikte hänger och som att gravitationen är extra tung idag. Vill helst bara stänga ögonen också, men det går inte för sig inte för jag måste plugga idag. Skillnaden mellan dagen-efter-man-druckit och dagen-efter-man-spelat-badminton är ju att efter ytterligare en dag, dvs imorgon, skulle bakfyllan varit borta, men med träningsvärk är ju oftast andra dagen värst. Ytterligare en anledning till att träningsvärk är värre än bakfylla. Som tur är så har jag ingen praktik imorgon, så jag slipper gå omkring som en handikappad som förrförra veckan. Här nedan ser ni min goda efterätt som jag gjorde igår förresten, och nu har jag googlat vad det heter också, Gino!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback