Sex veckor slut

 
 
Sista dagen på praktiken. Det var lite sorgligt, att vi 15 från klassen inte skulle ta hand om vår lilla avdelningn tillsammans längre. Skönt på ett sätt. Skönt med tider, tidiga mornar, kvällspass. Men det är jättekonstigt nu, och jag är redan trött på föreläsningar. Men det är stenhårt nu med lite mer än en månad kvar till sommarlov och 4 tentor ska göras. Tentaplugg är aldrig kul. Jag är så dålig på sånt. Jag har märkt mer och mer på senaste tiden att jag är en väldigt otålig människa när det gäller olika saker. Har jag skrivit de här i bloggen förut? Det känns som det. Jag har väldigt svårt att sätta mig ner och koncentrera mig på att läsa på om någonting, osv, också. Ofta när jag läser så ser jag men får inte in det som står i huvudet. Jäkla bra när man ska lära sig någon va. Jaja. Ska fortsätta plugga nu. Eller laga tacos. Tror jag lagar tacos istället.
 
Btw kan ni se på bilderna hur vi firade sista passet med susi-middag och även vår fina blomma med en kruka där vi hade satt på plåster med allas namn på, till handledarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback