Märks vad som finns i mitt huvud just nu.

Äääääntligen är dessa första fyra veckor på terminen över och därmed även tre tentor. Två gick bra, och den i mikrobiologi som vi gjorde idag återstår det att se med. Det är tur att jag har min fyrklöver, den har gett mig tur på alla tentor hittills.
 
På onsdag börjar praktiken! Jag ska praktisera i Rönninge på ett vårdboende, fick byta från Årsta till Rönninge vilket var sjukt skönt. Det var en bra dag det, när jag fick veta att jag fick byta (och därmed ha 20 minuter till praktiken istället för 1.30 timme) och att jag klarade läkemedelsberäkningen. Då blev jag lite stolt, man var tvungen att ha alla rätt, varenda lilla enhet och decimal, och jag var en av 33% i klassen som klarade det. Det var himla skönt.
 
Ehh.. tentor tentor. Nu är det inte tenta på några veckor. Ska bli skönt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback