Fysiologi- och anatomitenta imorgon.

Vill ni veta vad jag tänker nu? ''omgomgomgomgomgomgomgomgomg''.. Haha förlåt men sant.. Jag har lärt mig så himla mycket. När man försöker lära sig mer och mer och undrar varför inte vissa saker fastnar så glömmer man lite att tänka att det faktiskt är jäkligt mycket som HAR fastnat och att man vet så otroligt mycket mer än innan kursen började. Ganska coolt. Jag vet plötsligt massor om nervsystemet, andningssystemet, njuren, muskler och annat, jag kan massa ord jag hade stått som en frågetecken om någon hade sagt de till mig förut. Nu är bara frågan ifall det som faktiskt har fastnat kommer räcka.. Jag är tveksam, men vi får se imorgon.

Kommer inte kunna sova inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback