Jag skulle andas i den tomhet som blev över om du lämnade mig nu

Haha, idag är en ups-dag!! Jag vaknade totalt igentäppt och med tio kilo slem i halsen. Sen blev halsen mycket bättre, och näsan fortsatte vara täppt, men jag har ändå fått en hel del gjort idag och ligger nu rätt till i mitt lilla schema. Så himla sköööönt. Två tentafrågor imorgon, en på lördag, sen kan jag ta det lungt och fira två födelsedagar innan jag fixar det sista på tentan på måndag och skickar in. Asbra. Bara jag inte kör fast någonstans. Men det gör jag ju inte förstås. Positiva tankar!

Nu ska jag till Jesper och hjälpa honom bygga ihop en ikeabyrå som vi köpte för två veckor sedan. Jag får stå för smartheten, och han för utförandet. Hahaha.. Det måste ju bli lite fint inför söndagens kalas. Mitt lilla förstaparilskämt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback