10 februari

Hahaha det var en lång vila jag tog efter förra inlägget. Men.. I lördags flyttade Jesper från sina föräldrar till en lägenhet. Så sen dess har jag varit där och i skolan. Jag trivs jättebra där i lägenheten och jag är så sjukt glad över att ha hittat någon att tycka om så mycket. Hade någon sagt detta till mig för ett år sedan skulle jag varit väldigt skeptisk, men det händer när man minst anar det. Jag trivs väldigt bra i skolan också faktiskt, jag har sköna klasskompisar som man skrattar så man gråter med. Vilken tur jag har. Vi hade vår första tenta redan 1a februari förra veckan och jag var jättenervös, hade inte varit kul om man failade första. Men det gick ju hur bra som helst och jag fick VG. Jag är jätteglad för det. Bra start liksom.

I onsdags var vi på Ikea också. Ett förvånansvärt snabbt och effektivt besök. Jag vill också ha en lägenhet att inreda och en massa pengar att köpa saker för också!! Såg massor av fina grejer. En lampa som verkligen har fastnat i mitt huvud till exempel..

Igår skulle jag ner på stan för några ärenden men jag bevisade återigen att jag inte kan åka ner på stan utan att shoppa. Jag handlade för flera hundra på h&m, dock baskläder som jag behövde, men ändå. Sen skulle jag gå förbi Din sko och såg rea på rea-skyltarna så jag gick in och fyndade skor för 300 som skulle kostat 700-800 kronor. Jag var väldigt nöjd.

Det kommer bli en händelserik och rolig helg!!

  

Kommentarer
Postat av: Sara

Blir så glad av att läsa det här inlägget! Så glad för din skull att du har hittat rätt när det gället både kärleken och att skolan känns bra! :) <3

2012-02-12 @ 22:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback