Save tonight and fight the break of dawn

 
Fredag var en konstig dag. Ena sekunden satt jag hemma och hade den sämsta dagen på länge, och en halvtimme senare satt jag i Vagnhärad och åt pizza och skrattade mer än jag gjort på jag-vet-inte-hur-länge, så så man får ont i käkarna. Haha ♥ Det bra övervägde det dåliga, och när jag sen fick krypa ner i sängen med min trötta pojkvän blev det bara ännu bättre. När vi vaknade dagen efter begav vi oss ut för att plocka kantareller, vi åkte ut till Tveta och hittade trots en del tvivel från bådas sida en hel del svamp! Myggorna åt upp oss men jag gillar känslan av att vara i skogen ändå. Fridfullt, fint, tyst. Förutom svamp hittade vi en igenmossad sko och den största myrstacken någonsin!
 
Efter svamprensning blev det grillmiddag hos mig med lite släkt och vidare till Johan och Daniel för lite hängggg innan vi drog till Stanleys för att kolla när Gryningspatrullen spelade. Jag hade faktiskt en asbra kväll! Hela dagen var ganska jättebra. På vägen hem var min pojkvän så gulligt jättefull och jag älskade honom mer än någonsin.. Haha.
 
Söndags var en bedrövligt dag, förkyld och bakis var ingen rolig kombo. Vi ägnade dagen åt att kolla på fotboll, film och spela bingolotto iaf. Vi skulle vinna storkovan, och jag fick iaf bingo! En ny lott vann jag. Så förmodligen blir det storkovan på den nästa lotten på söndag istället. Vi satsar på färgfemman och miljonen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback