Tredje april

Sovmorgon, ingenting planerat på hela dagen på första gången på väldigt länge. Men det blir nog lite frukost/lunch framför bb nu, sen en promenad förbi jobbet och hämta lite saker och hälsa på. Och så förbi Axéns och hämta anatomiboken! Kanske borde börja läsa redan nu för att vara förberedd, jag verkar ju ha problem med att hinna/orka läsa allt som ska läsas. Har jag märkt.. Så sjukt skönt att den här kursen är slut, ''Sjuksköterskans profession och omvårdand som vetenskap'', ingen vidare rolig kurs. Nästa kurs blir mer plugg, men mer intressant och mer praktiskt! Det ska bli jätteroligt. Tiden kommer gå fort också, rätt som det är så är det sommar. Kommer  bli en blek sommar, för första gången på så länge jag kan minnas har jag inte en utlandsresa/gotlandsresa bokad. Får pressa i trädgården varje dag istället. Det är underbart att vara brun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback