Tjugofjärde september

  
  
Idag har mamma och jag varit iväg till Snedbro på loppis. Jag blev ganska besviken för det var verkligen bara skit och jag hittade ingenting.. Sen åkte vi vidare till Mångfaldens hus, där däremot fanns det mycket fint men där är det väldigt dyrt.. Så vi tog en fika i solen istället. När vi skulle åka hem började bilden låta konstigt mitt på motorvägen och lite smått panik utbröt "Stanna bilen mamma!!!" "Men man får väl inte stanna på motorvägen!" "Jo om det låter såhär så får man det!!" Alltså vilken tur att vi inte var påväg till Heron city för där finns det ju inga vägrenar så då hade det varit kört. I samma sekund som mamma svängde in på vägrenen så ramlade vårt avgasrör av. Hahaha.. Och en till sak hängde ner i marken där bak. Så vi fick åka hem i vägrenen i 30 km/h med den där saken skrapandes och med avgasröret i bakluckan. Yeees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback