Härliga magsjuka

Det är väl klart att jag skriver ett inlägg om hur bra helgen och de kommanade två veckorna kommer bli, och så börjar det gå magsjuka på jobbet. Det är inte bra det här, över tio barn hemma med magsjuka, och idag blev jag nästan nerspydd av ett barn jag dessutom hade haft kontakt med flera gånger innan. Blir man smittad så blir man sjuk inom två dagar, det är ju ALLDELES perfekt, för om två dagar åker jag till Göteborg. Så jävla dålig timing. Åh.. Magsjuka i sig är ju skit men om den kommer och förstör min asbra helg blir jag arg. Och förlorar en massa pengar också för den delen. Jobbar eftermiddagen imorgon också så blev jag inte smittad idag så finns ju alltid imorgon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback