V a r m t

Åh nej vilken jobbdag. Den var inte rolig, kändes som det var tjaffs och gråt varje sekund och inte nog med det så fick man solsting av att vara ute. Helt dåsigt och svinvarmt i solen, föredrar verkligen inte såhär varmt väder när man ska jobba. På eftermiddagen ansvarade jag för 9 småpluttar och var så upptagen med att räkna dem och hålla koll att jag glömde att jag slutade = jag jobbade för länge.

Nu sitter jag i mitt svala sköna rum på undervåningen och ska fixa en sak innan jag åker iväg till stan i ett ärende. Vidare till Moreberg sedan för att köpa ipodhögtalare och förhoppningsvis mobil om den kommit in. Det hoppas jag för jag vill ha den nu, blir mer och mer irriterad på min gamla tegelsten för varje dag som går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback