19.05 tjugofjärde april

Idag har inte varit en bra jobbdag, ska jag säga er. Så jag var lite mentalt död när jag kom hem. Eller fysiskt död också eftersom jag inte lyckades få så mycket sömn inatt. Och nu kom jag på att jag glömde åka och köpa allergitabletter idag så imorgon blir lär bli jobbig. Jag trodde äntligen jag skulle få en sovmorgon imorgon, jag hatar så jävla mycket att gå upp tidigt, men inte det inte, då behövde de mig tidigare såklart. Det har varit jätteskönt väder idag om ni frågar mig, jag gillar när det droppar lite regndroppar när vi är ute, det är uppfriskande. Och inte för varmt så man dåsar ihjäl, inte så kallt så tårna fryser till is. Hade mina fina rosa gummistövlar. Matchar perfekt till min röda jacka.. vem kom på att man inte kan ha rosa och röd tillsammans? Måste varit min mamma. Nu ska jag äta fiskpinnar och kolla på gårdagens bigbrother-avsnitt. Jag ville lite åka med på bio idag men jag orkar verkligen inte. Jag känner för att sova redan nu, fast samtidigt inte för skulle jag sova nu så skulle det bli imorgon snabbt och jag känner inte direkt för att gå till jobbet just nu, lite ångestladdat sådär. Men det går nog över någon gång, brukar gå upp o ner det där. Jag kan iallafall vara glad över att det kommer bli en väldigt bra lön i slutet av juni! Långt kvar dit dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback