Vad hette ens filmen.. ?

Haha döööör. Varför hyrde vi världens absolut sämsta NORSKA b-film med b-skådespelare (förutom Andreas Wilson, vad fan gjorde han där och varför pratade han norska??) och ja.. jag vet inte vad jag ska säga. Vi är kassa. Vi stängde av efter tio minuter och jag hade som tur var en back up här hemma, The butterfly effect. Väldigt bra film. Sara hade inte sett den, skandalöst, så den såg vi. Och innan det så såg vi såklart Varning för barn på trean och hängde lite på youtube. Söta grisar, kattungar, melodifestivalslåtar, pappa-och-dotter-sjunger-tillsammans, ha-det-så-kult-på-restaurangen och samtheman, lite så.

Kommentarer
Postat av: Marcus.

Älskar butterfly effect. Har du sett tvåan dock? Fy fan.

Postat av: Camilla

Ja jag med. Jaa, varken tvåan och trean är mkt att ha :p

2011-03-12 @ 13:19:46
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback