Stuffed turkey for thanksgiving

Haha jag dör. Jag har just suttit och kollat igenom videorna från när vi var på Rhodos 2009. Vi hade sannerligen inte tråkigt på hotellrummet, en kväll var vi extra flum och spelade in scener till en legendarisk film vid namn ''Stuffed turkey for thanksgiving''. Den skulle ju jag redigera i Moviemaker så fort jag kom hem men vad hände med det? Måste fan ta och göra det, sen gäller bara att övertyga medverkande (Mr Cowboy och Ms Chicken) att den ska publiceras. Haha. Fattar inte ens vad vi fick idén ifrån. Hysteriskt kul iaf.

Mr Cowboy!


Kommentarer
Postat av: Ms chicken

HAHAHA! Det var det minst sagt :D! Vi borde fan sätta oss ner och klippa ihop den, och sen ge ut, skulle obviously bli en succé ;D!

2011-03-31 @ 17:34:40
Postat av: Abdullahibeatrice

Keep safe. Look out for one another.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback