Kalinka kanlinka kalinka..

Åh vilken trött fredaaag. Zombie-jag gick upp ur sängen imorse och tog mig till jobbet. Räknade ner timmarna och sista timmen kollade jag fan på klockan varje minut. Fan vilken seg dag. Men ganska bra ändå, inte allt för ansträngande. Men bra var väl det för det hade inte zombie-jag klarat av, sista timmen lekte jag aptatiskt med en liten kille som flyttat hit till Sverige från Tallin, samma sak om och om igen gjorde vi. Åkte med bilar i nån katapult-bilbane-sak. Lika roligt varje gång tyckte han. Enkel sak att göra när man är dödsdöd tyckte jag. Fast sen dansade vi faktiskt lite till Kalinka också, ni vet Kalinka-dansen? Här nedan har ni videon. Mycket bra, mycket bra.

På kvällen har jag bara handlat med mamma, lagat mat med mamma och sett på tv med mamma. Min bästa mamma. Nu ska jag sova, jag var fan trött redan vid... sju imorse?

Ja just det, vet ni hur underbart det är att börja morgonen/dagen med att höra Lodris Hard rock hallelujah tjugo gånger på raken? Den där skivan borde bannlysas från avdelningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback