19.28

Fy vad dåligt det gick för mig idag.. Jag skulle till Ungdomsmottagningen på drop in-en för att byta p-piller och så skulle jag köpa linser för en massa pengar hos optikern. Börjar med att det är totalt omöjligt att hitta en parkering på stan så när jag väl kommer till UM hade de slutat släppa in, fastän det var en halvtimme kvar på drop in-en. Jävla irriterande. Sen går jag mot optikern och när jag kommer dit kommer jag på att jag glömt lins-pengarna hemma. Himla bra

På H&m skulle jag bara lämna tillbaka en tröja men det blev såklart så att jag köpte en också. Fast den var fin och somrig. Så nu kan ju sommarn komma så jag kan använda den.

Ikväll ska vi boka färja till Gotland! Undra om vår kära hyresvärd vill skicka vårt kontrakt någon gång, första gången lovade han att det skulle komma i slutet av feb och andra gången i slutet av förra veckan. Haha. Verkar inte gå så bra för honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback