Hemma.



Kom hem från Samos igårkväll. Det kändes sådär men ändå helt okej, det är ju aldrig kul att komma hem från utlandsresor till vanliga tråkiga vardagen. Men hela sommaren ligger ju åtminstoen framför oss! Nu måste jag bara ta tag lite i en sak så att jag kan njuta lite mer åt den. Vi får se hur det går. Jag hade hoppats på bra väder så jag kan behålla och bättra på min bränna men det ser inte så ljust ut, såg mest regn och moln på Läns- tidningens vädersida. Skit. Nu ska jag iallafall kolla på alla de väldigt många bilder som jag tagit, vågar inte ens säga hur många för det är löjligt många, sen ska jag äta lunch till världens bästa tvserie och sen ska jag packa upp och städa mitt rum. Om inte solen kommer fram för då ska jag sola. Satte klockan på elva idag men vaknade nio, vi har gått upp nio hela veckan så det är nog därför.

På Samos har jag förresten varit hemsökt, jag har en tendens att drömma mardrömmar väldigt ofta och att skrika i sömnen, skriker oftast för mitt liv så det är liksom hysteriskt-panik-skrik. På Samos skrek jag i sömnen FYRA nätter av sju. Mer än hälften av nätterna fick min moster, mamma och syster vakna av mitt skrik och bli livrädda. Haha. Det är ju inte så kul för mig heller, jag drömmer mest att jag blir instängd. Ingen rolig känsla. Men det var lite småkul vid frukosten på mornarna ''Jaha, inatt igen då.. hur rädda blev ni inatt?? Var det högt?''.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback