13 juli

Började dagen med att sola och äta hallon ur häcken till frukost. När solen gick i moln gick jag in och tog det lite lugnt, såg på Pretty little liars och kollade runt lite. Så kom jag på att jag inte har så himla mycket tid att gå på stan tills vi åker på lördag så jag hoppade in i duschen och skyndade mig ner på stan, hade ungefär en och en halv timme tills de stängde så jag hanninte med så mycket.. Men fick med mig en fin klänning, ett linne och lite smått jag behövde hem iallafall. Glömde typ det viktigaste så jag måste ändå ner igen.. Jag har åkt på en superskön huvudvärk nu.. inge vidare. Sitter och kollar på fotbollen som tyvärr inte går så bra. Ska övergå till Pretty little liars istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback