Musica

Senaste dagarnas favorit: Billie the Vision & the Dancers – A Man From Argentina Jag fastnar för låtar och sen blir jag helt lycklig av att lyssna på dem. Älskar det. Idag har jag sett på första avsnittet av Bibliotekstjuven som gått på ettan, helt okej. Och solen skiner ute så jag ska ta en dusch och ge mig ut på promenad tror jag. Komma ihåg att sätta ipoden på laddning innan det också.. Jag vill ha spotify i mobilen.

Håkan Hellström – Nu Kan Du Få Mig Så Lätt Alexis Weak – Hela Havet Stormar Håkan Hellström – Det Är Så Jag Säger Det Daniel Adams-Ray – Förlåt att jag aldrig sagt förlåt Bruno Mars – Count On Me Lars Winnerbäck – Du hade tid Melissa Horn – Hanna
E.M.D. – Save Tonight  Gigi D'Agostino – L'Amour Toujours (I Wish Real Peace)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback