Men inget gick ju sönder iallafall...

Varför ringer alarmet så tyst? Jo, för mobilen ligger på golvet. Såhär såg det ut när jag vaknade imorse: En nattduksbordslampa, en mobil och en NY KAMERA på golvet. Ett lypsyl, ett ljus och två julprydnadssaker i papperskorgen (som står precis bredvid nattduks- bordet). Ett liggande vattenglas på nattduksbordet. Vatten på nattduksbord och golv. Jag bara älskar när jag drömmer. Jag minns vagt en dröm om något hysteriskt som vanligt. Men jag minns inte att jag vandaliserade mitt nattduksbord. Hahaha. Jag orkar inte med mig själv ibland. Det är inte ens kul. Varför har jag ner min nya kamera i golvet i sömnen? Den klarade sig bra som tur var.. Och resten av sakerna också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback