16.09 måndag

Hejhejhej. Igår var världens bästa söndag på länge, började dagen med att åka och fika i brunnsäng med mamma och pappa. Sara hade bakat kaka, duktig tjej. Sen pratade vi med Johanna och bestämde en filmkväll/sleepover hos mig, så jag åkte hem och städade innan jag hämtade upp flickorna och så åkte vi och hyrde film. Lika svårt att välja som vanligt, men våra val blev: The haunting of bryan becket och Forever strong. Första filmen var en skräckfilm och den var läskig ungefär en gång, men det sjukaste med filmen var att den slutade när det kändes som att halva filmen var kvar. Jag blev så jävla paff. Inget kändes uppklarat. Och andra filmen var ganska bra men för mycket rugby för min smak. Men fin kille att kolla på! Men inget slår Channing.. ;) Efter filmerna slocknade lilla Sara (;D) och jag och Johanna låg och pratade om allt och inget. BRA SÖNDAG. Idag åt vi frukost framför Titanic, och nu har de lämnat mig. Jag funderar på att ta ett skumbad. Bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback