Du säger att kärleken aldrig var till för dig

Varje gång man går ut från Friskis efter att ha tränat så luktar det så sjukt gott nybakat från PaneItaliano som ligger bredvid. Det är närmare plågsamt. Konstigt nog är det bara när man tränat klart och inte när man kommer.. haha. Nu ska jag ta dagens andra bad med badskum och sedan mätta min kurrande mage med kotletter och svampsås. Men jag vill ha tacos. Har fått världens sug efter tacos nuförtiden. Precis som jag har fått ett sug efter att gå ut precis varje helg. Och efter vissa Håkan-låtar när jag haft emot honom förut.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det är ju inte Tidermans, det är ju Pane italiano! väl....? :O

2011-01-21 @ 17:01:06
Postat av: Camilla

Skoja ju bara... hehehe.... ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback