2011

wow.. vilken dag igår/inatt. berättar mer senare. jag kom hem för ett tag sedan, då la jag mig direkt i ett skumbad för att få bort all rök och spritlukt, fy. välbehövligt. och nu blir det dear john och bakismat. också så jävla välbehövligt, har bara ätit två små rostmackor idag. nytt år. jag hoppas att 2011 blir bättre än 2010. verkligen. jag ska göra allt för att uppfylla mitt nyårslöfte, och ta tag i lite saker.

en positiv sak med 2010 var att jag pratade (skrev) med min bror för första gången. min bror. jag har en bror. jag har aldrig träffat honom och visste inte vart han bodde, jobbade med och hade ingen kontakt över huvud taget. men så finns det ju facebook.. och nu har jag helt plötsligt en bror på riktigt. istället för bara en gammal bild på en liten kille i vardagsrummet. ganska galet. overklig känsla. en halv storebror. tog bara 21 år..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback