19 januari

Idag har varit en riktigt bra dag faktiskt! Jobbade längsta dagen hittills det här året men dagen gick hur fort som helst. Pulkaåkning i isbacken och så många gånger som tvååringarna druttade på ändan, haha, såg lika roligt ut varje gång. Älskar att jobba med tvååringarna, de är så mysiga och charmiga. Och så mycket tystare jämfört med de äldre.. Sen åkte jag med mamma till stan och köpte tårta med mera. Hem och fixa lite och sedan kom släkten på fika. Fika med tre sorters kakor, bullar, daimkaka, chokladrutor och två sorters tårta. Haha. Sen åkte de hem och jag fick tråkigt. Men det ordnade sig. Nu ska jag hitta någon bra bok att läsa eller bara sova. Beroende på vad jag hittar.

Grattis till dig, världens bästa mamma i världen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback