Jag ska kolla med mor

http://camillamariaa.blogg.se/2009/april/en-rolig-dag-forut-en-gang.html#comment
Haha. Det där var en rolig dag. Vid lunchen skulle Sebbe få ett samtal från kyrkogården där han sökte jobb, 'hur ska jag säga?' hade han frågat innan. Felicia och jag hade skojat om att han skulle säga 'mor' istället för 'mamma' för det låter mer seriöst. Kunde inte sluta skratta när det sedan ringde och han faktiskt SA det, 'jag ska kolla med mor'. Haha det lät så kul. Åh. Jag saknar gymnasiet lite. Saknar vår vän Sebastian. Saknar oss tre!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

SNYGG du var i lugg Camilla!

Postat av: Camilla

Haha men TACK Johanna. Jag har minsan provat på en del; blond lugg, svarthårig lugg, svart hår, mörkbrunt hår, ljusbrunt hår, morotsfärgat hår, brunt underhår, röda toppar (hahaha), röda slingor, kort hår, långt hår. :D

2011-02-06 @ 23:54:58
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback