Torsdag

Idag har jag jobbat och imorgon jobbar jag en dubbelt så lång dag + en timme. Det ser jag så mycket fram emot, verkligen.. Jag är iallafall glad över att mitt huvud mår någolunda bra trots det röj som pågått denna eftermiddag hos treåringarna. Vi hade gympa på slutet, det var ganska roligt dock. Kände till och med av det i magen när vi cyklade med benen i luften och med händerna på ''styret'' genom en hel låt, haha.

Nu ska jag byta kläder och fixa mig lite så kommer F och hämtar mig, vi ska ta vara på de sista öppna timmarna i Skärholmen i hopp om att hitta något att ha på oss på lördag när vi ska fira Felicia. Och de där 500 kronorna jag tjatar om från sparkontot får ligga kvar på mitt konto lite till, ifall att jag hittar något.. Och det hoppas jag ju att jag gör, ingen vill väl ha på sig gamla paltor på fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback