17 feb

Efter jobbet idag har jag fräschat till en massa skor och tagit kort på dem. Också kort på lite kläder och väskor. Nu ska jag bara lägga ut dem så kanske jag tjänar en slant på all skit jag samlat på mig. Så sjukt onödigt att köpa en massa skor och sen aldrig använda dem, vad tänkte jag där? Och väskor jag aldrig ens rört. Fast lägger man upp på blocket eller tradera är frågan? Känner inte direkt för att lägga ut mina fina oanvända klackar från Nelly för 400 kronor på tradera och så går de för tex 50 kronor eller något. Kostar det pengar att lägga upp på tradera och blocket?? Gud vad jobbigt detta känns, sen måste man hålla på och skicka allt också ifall det blir sålt..

Förresten, jag har en fiende på jobbet. Idag när jag skulle skriva i dagens jobbade timmar så hade någon STRYKT ÖVER gårdagens timmar på mitt timrapportspapper. Stod där helt paff. Okej om man råkar av någon anledning, men så sätter personen bara tillbaka pappret i facket som om inget har hänt? Mycket misstänkt..

Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback