Collecting your jar of hearts

Jag har längtat hem precis hela dagen för att kunna lyssna på Steve Acho – Breakeven (acoustic) och Christina Perri – Jar Of Hearts som jag gått och nynnat på. Nu är jag äntligen hemma och kan göra det. Och nu ska jag fortsätta med det samtidigt som jag rensar undan en massa saker som jag inte behöver. Vet ni hur många väskor jag har? Hur många skor? Finns säkert många som har lika många eller fler men det värsta är att jag använder inte ens hälften. Inte ens 75 procent. Fast man tröttnar ju på saker, inte konstigt att man ändrar smak efter år av köpande och samlande. Frågan är varför jag har kvar dem... Nu ska jag iallafall rensa bort/slänga lite som jag vet att jag aldrig kommer använda igen.

 
bild

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sälj det istället, på typ tradera, så kan du tjäna en slant på det ;)

Postat av: Camilla

Jag har tänkt tanken men det känns så jobbigt att ta bilder och lägga ut och sen behöva skicka det ifall någon vill köpa, haha.. men kanske gör det. känns hur dumt som helst att slänga. jag har flera par jag aldrig använt ens. ett par med höga klackar till exempel som kostade 400, från Nelly..

2011-02-09 @ 22:37:17
URL: http://camillamariaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja men sälj det! Jag har gjort det flera gånger, inte så jobbigt som man kan tro :) Och ja, känns ju onödigt att bara slänga sånt..

2011-02-10 @ 23:39:15
URL: http://smilingface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback