I-land och u-land

Jag är otroligt uttråkad och ingen är inne på facebookchatten och kan prata med mig. Ett riktigt hemskt i-landsproblem. Och på tal om i-landsproblem så finns det ju dem med u-landsproblem också som tex. hur ska vi få i oss tillräckligt med vatten idag så att vi inte dör av törst? Så plocka upp era fancy smarta i-landstelefoner och bidra med 50, 100 eller 200 kronor. Det tänker iallafall jag göra.

På tal om något annat har vi varit och spenderat våra i-landspengar i Stockholm idag, på både det ena och det andra. På fika på Kofi, och på en klocka på Ur & Penn. Och andra hemliga saker. Underbar dag som alltid med mina kära vänninorrr. (rawr tss..... internt..) Hämtade ut min nya hårddisk på vägen hem, av någon anledning har jag så mycket skit att jag tar upp 100 gb minne på datorn, 500 på hårddisk 1 och 250 på hårddisk 2. Så nu har jag köpt hårddisk 3. Den är vit och fin.




Hjälp u-länderna.
http://www.lakareutangranser.se/timme

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback