Måndag.

Fan vad jag älskar solen och att våren äntligen kommit på riktigt. Idag ringde de från jobbet och väckte mig vid sju, hade det varit vinter hade man ju dött lite men solen lyste in och det kändes inte alls så jobbigt att gå upp. Så jag tog mig till jobbet och jobbade till två. Då åkte jag hem och la mig på altanen med min kära bok. Det var jävligt varmt och jag fick färg. Röd färg, hehehe. Vid fyratiden åkte jag och hämtade Sara, sen till Moraberg och en sväng till stan. Och nu har jag äntligen bestämt vilken mobil jag ska köpa! Måste bara vänta tills den kommer ut 25e april. Och nu är jag säker, känns hur bra som helst. Nu på kvällen har jag och mamma ätit tacos. Imorgon e det ingen vanlig daaaag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback