Högskoleprovet

Idag har jag suttit och gjort Högskoleprovet hela dagen. Under dagen kändes det mest som fan vad svårt detta är, fan vad lite tid, fan vad dåligt jag kommer få, fan vad jag är trött i huvudet och fan vad jag aldrig vill göra det här igen. Men när jag kom hem och rättade mina svar kändes det lite bättre iallafall, för fullt så dåligt som jag trodde att jag skulle få fick jag inte. Jag är faktiskt nöjd. Så det var ju skönt.

Sov inte många timmar inatt, först kunde jag inte sova, sen var det drömmar och sedan vaknade jag med ett ryck en halvtimme innan klockan skulle ringa och trodde att jag hade försovit mig. Så ikväll har varit lugn med tvtittande med mamma och pappa, och nu blir det bigbrother. Om jag inte hinner somna först..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback