Fredag e snart slut

Lite småflummig film/musikal med beatleslåtar och snygg kille står på här nu. Inte nog med att killen e snygg, han pratar dessutom brittish english. Sjunga kan han också.

Förövrigt är jag så trött så jag mår illa, fattar inte varför jag inte går och lägger mig. Idag har det varit jobb, en sväng till Moraberg och god fredagsmiddag följt av postkodsmiljonären, talang och parlamentet. Haha.. Köpte Inception i Moraberg! Känns som en film man måste ha, den är ju så bra.

Jomen nu ska jag kolla och lyssna lite mer på filmen innan jag sover.

Kände igen killen från filmen (som heter Across the universe) och nu när jag googlade så såg jag att det är samma kille som i filmen 21, precis lika snygg och charmig där.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback