...

Idag vill jag tillbaka till den bästa söndagen jag kan komma på att jag haft på ett tag, i början av detta år då jag, Sara och Johanna hade sleepover här med film och godis. Och prat långt in på natten. En sådan söndag idag hade inte varit fel, istället för den vanliga ångestsöndagen. Kan inte fatta att det redan gått tre hela månader på det här året! Att det är april. Att jag fyller år snart. Att det ska bli jättevarmt i veckan (hoppas smhi har rätt!!) och att det snart är sommar. Att jag fyller 22???

Fan, jag vill vara vara en liten plutt igen som vägrade sova om hon inte fick sova ute i vagnen ÅRET om och gå på dagis med min favoritfröken Anita som gått i pension nu och alltid önska mig gossedjur i present och julklapp tills mamma sa att nu får det vara nog, åka i vagnen med morfar som körde, vill tillbaka till när MORFAR, FARFAR, liz, farmor, riktiga farfar, moster anna och uno levde!! Varför måste de dö, varför måste man bli gammal och livet bli komplicerat.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh en sådan söndag hade jag också velat haft idag! <3

Postat av: Sara

Ja det var verkligen en bra söndag!

Saknar också the good old times när vi var små..<3

2011-04-04 @ 17:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback