Dont worry, be happy

Min mysiga födelsedag började med att jag och Sara åkte till Trosa. Där köpte vi mat och annat gott och satte oss på en filt på bryggan i hamnen. Det var ganska underbart att sitta där med min bästa Sara på min födelsedag och äta och lyssna på musik i solen. Perfekt. Mata änder gjorde vi (Sara) också, vilket gick en aning till överdrift så man (jag) blev lite skraj där ett tag. Haha. De åt ur Saras händer. Senare kom Johanna och vi skulle äta glass men det var lite för kyligt för att vara sugen på det. Men det var mysigt ändå. Och när vi kände oss lite för kalla åkte vi till Vagnhärad och spelade Mölki i Sofias trädgård. Och just det, jag fick en väldigt fin present av Sara. Bäst dag. ♥
























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback