Dåligt med energi och ork

Senaste dagarna har jag varit så trött och helt slut. Jag tror det är en kombination av allergi och solen. Jag har massa fina bilder från födelsedagsfiranden och vår-fotande men jag orkar bara inte.. Det är inge vidare att jobba när man är helt död heller, för huvudet är helt borta och gör ont och vi är ute hela tiden så man blir dåsig av solen. Fast det är ju bra med sol förstås.. Idag har vi firat påsk, älskar att fira saker på jobbet, det är lite speciellt istället för vanligt tråkigt och alla små påskkärringar var så söta. Och personalen ville inte vara sämre! Vi hade äggrullartävling, fick popcorn av Häxan Marushka och åt påsklunch. Kollade Pippi på sagostunden och gjode påskkort ute i solen.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback