4 april

Spenderade två timmar idag åt att rensa i min inkorg på mejlen. Över 1000 olästa mejl, sjukt mycket reklam-, nyhets- och erbjudandemejl från Dustinhome, Elgiganten, Discshop, Vistaprint, Postfoto, Gameplay, Photobox, Tradera, Nelly, H&m, CDON, Voddler, Youtube, MSN, Sembo, Ving, Fritidsresor, Blogg.se osv haha jag är fan medlem överallt, och så alla de där Facebook-mejlen man får när något händer på Facebook. Haha. Ja som sagt, två timmar tog det att rensa. Första gången det är rensat och i ordning där på flera år. Ganska skönt. Nu ska jag hålla det så.

Och dessutom har jag ägnat stor del av dagen åt att kolla på videor/läsa recensioner om Arc så nu tror jag faktiskt att jag har bestämt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback