Torsdag!

Idag har jag jobbat på dagiset där 5åringarna går (ett stenkast ifrån där jag vanligen jobbar) innan de börjar sexårs. Jätteroligt att träffa barnen som jag känt två år men inte jobbat hos nu sen innan sommaren! Underbart att alla blev så glada över att se en, men i början blev det nästan för mycket. Halva gruppen började gråta för att inte alla kunde sitta bredvid mig på samlingen... Usch, det var verkligen bara jobbigt. Om man ändå kunde ha mer än två sidor. Men resten av dagen gick jättebra så jag ser fram emot nästa vecka då jag ska jobba där på tisdag och onsdag också. Dagen har spenderats åt att gräva mask, hoppa hopprep, kasta rockring, leta efter skatter med skattkarta, ha lövkrig och så. Jättemysig dag. Och jag blev jättesugen att fota när jag såg alla fina löven överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback