Big lights will inspire you

I somras mötte min familj, Saras familj och lite fler i vår släkt Sara på flygplatsen i  Newark, New jersey. Därifrån flög vi ner till Miami och bodde på ett hotell mitt på Miami south beach. Efter tio dagar där så åkte släkten hem, men jag åkte med Sara hem till hennes värdfamilj i New jersey. Där var jag i en vecka. Sara jobbade och så firade vi midsommar, så vi fick endast en heldag på oss i New york som ligger någon timme ifrån där hon bor. En dag hade hon på sig att visa mig Manhattan. Och dagen blev så himla bra. Perfekt. Jag hann se allt jag verkligen ville se och det blev den bästa dagen på hela USAresan. Dagen efter undrade jag på allvar ifall gårdagen var en dröm. Det går inte beskriva riktigt.. men Manhattan var precis vad man hade förväntat sig, och mer. 100627 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback