Goodnight goodnight

Solen skiner och det är alla möjliga fina höstfärger ute men fyfan vad kallt det är. Jag insåg idag att jag verkligen behöver en höst/vinterjacka.. Som står emot vinden lite. Det jag har är egentligen bara min skinjacka och den är inge snygg stängd tycker jag. Inte den ultimata jackan mot vind då direkt. Så jag kollade på H&m blandannat, men hittade inte ett skit. Men jag hittade däremot Felicia, haha. Hon hade varit i skolan, så vi kollade lite mer tillsammans och jag köpte en tröja. Jag har hittat en jacka på H&m's hemsida, men jag hatar verkligen att köpa saker på internet, varför kan jag inte hitta den i affären så jag kan prova? Värdelöst att köpa fel storlek och betala frakt för något man inte ens ska ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback