Överraskningar

Igår efter lite grillspett ifrån Kolgrillen åkte jag och Sara ut på uppdrag. Det var ju nämnligen så att det bara var släkten som visste att hon skulle komma hem igår, resten trodde att hon skulle komma imorgon, lördag. Så vi började med att åka till Sofia för att överraska. Tråkigt nog var Sofia i Linköping och skulle komma hem idag.. Så det var ju lite oturligt. Nästa stopp var hos Felicia, och åh vad jag älskar det här med överraskningar! Det är så pirrigt och spännande innan, haha. Jag ringde på Felicias dörr och Felicias mamma öppnade, jag gick upp en våning där Felicia satt och såg på Paradise hotel. Växlade några ord innan Sara hoppade fram. Sedan tog vi med oss Felicia och åkte till Alex och gjorde samma sak. Ingen hade anat något så det var ju lyckat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback