10/10/10

Söndag. Steg för steg går jag igenom mina gamla saker och idag var det en låda med dagböcker och lite mer. Verkligen nostalgiskt. Dagböckerna är ju i en klass för sig, hälften är när jag knappt kunde stava och skrev bokstäver så stora att det fick plats tre rader på en sida. Och hälften är om mina lyckliga och olyckliga kärlekar. Hahaha. Det är så sjukt kul att läsa och minnas tillbaka. Jag verkade inte ha något annat att göra än att tänka på kärlek back in the days. Och jag lät så säker. Om man ändå alltid var så naiv.

Hittade också en berättelse som jag, Johanna och Elin började planera någon gång i högstadiet. Vi planerade och planerade in i detalj men kom aldrig till själva skrivandet. Men ingenting slår ju Superfåren som faktiskt blev skriven, en serie om ''superhjältefår'' av mig och Johanna. Det är nog det största jag åstakommit inom skrivandet under min barndom, legendarisk serie ;) Med snygga får. Där lyckades vi bra, Johanna.

De sex karaktärerna i den oskrivna berättelsen, haha.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha åh, vi satt vid runda borden i korridoren och planerade så himla mycket, varför skrev vi aldrig? Jag har inte hittat lådan där Superfåren ligger!! Har dem här hemma nånstans men jag packade ju ner allt när jag åkte iväg förra hösten. De är helt magnifika de där sagorna ;)

2010-10-12 @ 13:50:28
Postat av: Camilla

Haha ja vid de runda borden. Det var nog för att det var så roligt att planera, haha ^^, vi planerade allt från kärleks-/syskonrelationer till var och ens favoritfärg, födelsedatum, favoritmaträtt och allt. hahaha.. Jonte, Zacke, Stephanie, Cassandra, Jessica och Krille. Vi ritade två var, minns du vilka? :P jag tycker det syns lite!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback