Maj 28, 2010, fredag

Jag jobbade halvdag idag 07.15 - 12.15.. Var inte alls så dödstrött som jag trodde att jag skulle vara när jag klev upp klockan sex imorse. Jag känner mig i vanlig fall självmords- benägen på morgonen när jag går upp tidigt. Det är något av det värsta jag vet. Brukar oftast blir bättre efter att jag duschat.. Men från sängen till duschen och att hålla upp duschslangen är inte roligt. Haha. Hur som helst, förmiddgen gick relativt snabbt också och när jag kom hem vid halvett-tiden så åkte jag direkt ner på stan med mamma. Vi köpte present till Vilmer som fyller år nästa vecka och lite sånt.. Jag handlade blommor på Indiska. Blommor att ha i håret. Jag har fått pippi på det tror jag. Visar sen.
 
Jeansjackan åkte fram ur garderoben idag! Fattar inte varför den inte gjort det tidigare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback