Onsdag, nittonde maj


Såg här såg början på min dag ut! Fruktsallad och mackor till lunch i solen med tidningar, korsord och musik. Jag vet inte om jag inbillar mig men det känns aldrig som jag får någon färg.. Det står still. Jag kommer få skämmas i Miami. Ska nog iväg till gymmet nu men jag är jävligt irriterad. Jag köpte en månads allkort igår för nästan 500 kronor. Och idag ser jag på hemsidan att man kan köpa sommarkort som räcker hela sommaren till sista augusti. Så hade jag bara väntat tre dagar med att köpa hade jag fått hela sommarn för 500 istället för en månad! Och det kunde de inte vara snälla och säga till mig. Som sagt, jävligt irriterad........ Hehe, men nu ringde jag dit och det gick förmodligen att fixa. Tur...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback