Årets första sommardag









Årets första sommardag, skulle jag vilja kalla den här dagen. Underbart! Jag började dagen med att fixa frukost och lägga mig på en filt i trädgården. Självklart var ipoden med, och en tidning, mobilen och kameran. Vid tretiden fikades det rabarberpaj - som mamma precis hade gjort - uppe på vår altan där det är 32 (!) grader varmt i skuggan! Jäkligt skönt. Dessutom började pappa klippa gräset så nu har nyklippt-gräs-lukt spridit sig här. SOMMAR. Nu måste jag dock börja göra mig iordning inför firandet av Alex ikväll. Ser fram emot det! Kommer bli en bra kväll. Ska bli jättekul att se vad alla satt på sig för huvudbonad. Efter firande och förfest hos Alex blir det utgång på The Strip.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback