Måndag

Filmen var ganska bra. Helt okej. Sevärd. Nu ska jag äta frukost och senare bege mig till gymmet med Felicia. Jag måste fan städa mitt rum. Det ser inte kul ut och jag blir helt nervös när det ligger saker överallt. Jobbkläder, träningskläder, vanliga kläder, nyköpta kläder, smink, spel osv.. Sommargardinerna ska upp också och nya lakan i sängen kan behövas. Idag är det sex veckor minus en dag tills vi åker till Miami. Det vill säga: Vi åker alldeles snart. Och sjukt nog har Sara varit borta i åtta månder 21a maj. Åtta månader! Hur länge som helst. Men tiden har ändå gått relativt snabbt.


Kommentarer
Postat av: den förlorade kusinen

LÄNGTAAAAR! :D



ja det har gått fort..eller, ibland jäligt sakta..men endå jävligt fort haha. och fortare går det. Snart hemma igen!



<3

2010-05-04 @ 02:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback