Hemskheter

Hade det värsta gallstensanfallet jag någonsin haft inatt. Hade panik för det gjorde så ont. Visste verkligen inte vad jag skulle göra. Jag MÅSTE operera bort den där jävla gallblåsan. Kan inte ha det såhär.

Så eftersom jag inte fick mycket till sömn inatt (hade dessutom en mardröm där jag blev instängd, var påväg att trasha de ANDRA persinennerna men lyckades inse att jag drömde innan det gick så långt. Hahaha.. Alltså. Gud vad sorgligt) sov jag länge idag, blev kvar i sängen eftersom magen kändes helt öm och känns fortfarande inte helt bra. Men jag ska försöka ta mig iväg och träna iallafall. Det fina vändret idag har jag missat också bara för denna skit. Jag som ville sola. Vill inte vara en blekfis i Miami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback